Ieviešana

Viena no galvenajām Horizon ERP sistēmas priekšrocībām ir tā spēja pielāgoties dažādu lietotāju atšķirīgajām vajadzībām. Tas ir nevis „viens izmērs visiem” risinājums, bet gan konstruktors, no kura izveidot konkrētai organizācijai derīgu produktu.

 

 
Lai noskaidrotu kā Horizon ir organizācijai piemērots, klientam jāizvēlas uzņēmums, ar kuru veidot turpmāko sadarbību. Horizon ERP risinājuma ieviešanu veic ražotājs (SIA Visma Enterprise), Visma partneri un izplatītāji.  Izvēloties Horizon resursu vadības sistēmas ieviesēju, iesakām izvērtēt sava uzņēmuma lielumu, darbības specifiku un atrašanās vietu. Organizācijām, kurām nepieciešams komplicēts risinājums, ieteicams vērsties pie ražotāja vai ražotāja partnera.
 
Saņemot prezentācijas pieteikumu, Horizon speciālisti sazinās ar uzņēmumu un izvērtē tā specifiku un prasības, lai piedāvātu piemērotāko biznesa vadības risinājumu. Šī soļa ilgums ir atkarīgs no organizācijas lieluma un ERP sistēmas sarežģītības – vienkāršos gadījumos risinājumu ir iespējams piedāvāt, noskaidrojot atbildes uz dažiem jautājumiem, citkārt nepieciešama komplicēta biznesa procesu analīze.
 
Pēc vienošanās par risinājumu un izmaksām, tiek slēgts līgums un var sākties projekta ieviešanas fāze. Tās laikā, ja nepieciešams, tiek veikta padziļināta uzskaites procesu analīze,  ERP programmas failu instalācija un konfigurācija,  dati no iepriekšējām sistēmām tiek pārnesti uz Horizon ERP un notiek darbinieku apmācība. RVS sistēmas ieviešanas ilgums tiek atrunāts līgumā – tas var ilgt dažas dienas vienkāršās situācijās vai pat gadu sarežģītos gadījumos, bet vidēji 3-6 mēnešus.
 
Gandrīz visos ERP ieviešanas projektos ir paredzētas arī konsultācijas, kas nepieciešamas, lai apgūtu prasmes pilnvērtīgai resursu vadības programmas izmantošanai.
 
Pēc tam, kad Horizon ERP risinājums ir ieviests un organizācija uzsākusi darbu ar programmu, sākas biznesa vadības programmas uzturēšanas fāze. Tās laikā jūs saņemat programmas atjauninājumus un jums ir iespēja saņemt konsultācijas atbilstoši ar izplatītāju noslēgtajam līgumam.
 
ERP programmā ir iespējams veikt konfigurācijas izmaiņas. Izvērtējot situāciju, iespējams vienoties arī par papildus funkcionalitātes papildinājumu izstrādi.  Ja šāda nepieciešamība rodas, klients sazinās ar ERP programmas ieviesēju, vienojas par izmaksām un termiņiem, un tiek uzsākts darbs.
 
 
 

Aizpildiet šo anketu un ar Jums sazināsies Horizon pārstāvis, kurš sniegs individuālu programmas prezentāciju un atbildēs uz jautājumiem.

sūtīt
...
Paldies! Sazināsimies ar Jums tuvākajā laikā.